دپارتمان کمپین

هدف همه‌ی کمپین‌های تبلیغاتی، در نهایت برانگیختن مشتریان بالقوه و بالفعل به هزینه کردن و استفاده کردن بیشتر از محصولات و خدمات یک سازمان است.

لغت کمپین در اصل به معنای یک عملیات نظامی یا سیاسی است در یک ناحیه محدود بر روی گروه هدف از پیش تعیین شده با هدف مشخص شده می‌باشد. کمپین تبلیغاتی نیز تقریباً مفهومی مشابه دارد و به گونه‌ای حیرت‌انگیز با بازاریابی آمیخته است. به بیان ساده می‌توان گفت کمپین یعنی رساندن یک پیام در مورد محصول و یا یک خدمت از طریق رسانه‌های مختلف برای متقاعد کردن مخاطبان بالقوه برای خرید آن محصول و یا خدمت .

کمپین‌ها با هدف فروش و خدمات محصول معمولا اهداف مشخصی را دنبال می‌کنند که عبارتند از:

  • اطلاع رسانی به مشتریان در مورد محصولات و یا خدمات جدید
  • آگاه کردن مشتریان از طرز کار و یا قیمت جدید یک محصول
  • ایجاد تصویری واضح و قدرتمند از کسب‌وکار
  • تشویق مشتریان به خرید محصول
  • تشویق مشتری برای گرفتن تصمیم خرید فوری محصول و خدمت

برای اینکه یک «کمپین تبلیغاتی» واقعاً «موثر» باشد و به یک «عملیات چریکی با تعدادی تک تیرانداز هماهنگ نشده» تبدیل نشود فاکتورهای متعددی باید مورد توجه قرار گیرند که افراد زبده و خلاق در زمینه تبلیغات به خوبی می‌‌توانند این پروسه و کمپین را مدیریت کنند. از این رو آژانس تبلیغاتی سروش شهر، علاوه بر اینکه نسبت به انتخاب استراتژی برنامه‌ها حساس می‌باشد بر نحوه بهینه سازی کمپین‌های تبلیغاتی و قدرت انتشار آن‌ها در پلت فرم‌های مدنظر دقت دارد. و جهت ارائه‌ی کمپین‌های تبلیغاتی برای شما مشتریان عزیز 9 مرحله زیر را اجرا می کند:

  • بررسی بازار : بررسی خصوصیات بازار- عکس العمل رقبای شما
  • تعیین هدف تبلیغاتی: مشاور تبلیغاتی و بازاریابی
  • محاسبه و بودجه‌بندی تبلیغات
  • برنامه‌ریزی گروه خلاقیت
  • انتخاب رسانه
  • برنامه‌ریزی گروه طراحی نسخه
  • برنامه‌ریزی برای گروه تولید نهایی
  • نظارت بر اجرای صحیح برنامه‌ها
  • پایش و تعیین اثرگذاری کمپین