دپارتمان چاپ

چاپ همچنان یکی از رسانه‌های اولیه برای واردکردن و قرار دادن مخاطب در مراحل اولیه قیف فروش است”.

اختراع فن چاپ درحقیقت به قرن‌ها پیش از گوتنبرگ، که نامش به عنوان مخترع چاپ در تاریخ به ثبت رسیده است، برمی‌گردد.

300 سال پس از اختراع دستگاه چاپ گوتنبرگ، نمایشنامه نویس آلمانی به نام آلوئیس زنه فلدر، چاپ سنگی یا لیتو گرافی را درسال 1796 میلادی اختراع کرد. هر سنگی که متن یا تصویر با این روش روی آن نقش می بست، برای چاپ حدود 750 نسخه عملکرد مطلوب داشت و پس از آن نقش روی سنگ قابل چاپ نبود.

می‌توان گفت چاپ درواقع برای ایجاد آگاهی نسبت به برند در بازار ابزاری بی‌رقیب است، برای نشان دادن ارزش برند کاربردهای فراوانی دارد، برای ارتباط گسترده و دهان‌به‌دهان با مخاطب هدف هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

اثربخشی در حوزه تبلیغات چاپی اصولاً دارای تأخیر زمانی بیشتری از سایر حوزه‌ها خصوصا رسانه‌های اجتماعی  است، که البته این تأخیر ارزش خودش را دارد، چراکه عمر مفید این تبلیغات از تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی به‌مراتب بیشتر بوده و باگذشت زمان تعداد مخاطبین و خواننده‌های آن بیشتر می‌شوند. برای محاسبه و اثبات نرخ بازگشت سرمایه تبلیغات چاپی روش‌های مختلفی وجود دارد، اما هیچ‌یک از آن‌ها همانند رسانه‌های اجتماعی به‌صورت آنی میسر نمی‌شود، چراکه این حوزه محصولی فیزیکی دارد، برای وارد شدن آن به منزل مخاطب نیاز به گذشت زمان مشخصی وجود دارد، مدت‌زمان باقی ماندن آن در منزل بیشتر است و درنتیجه احساس و برداشت‌های مختلفی نسبت به آن وجود دارد و همچنین در طی مثلاً دو هفته پیوسته بیننده‌های آن افزایش می‌یابد و این موضوع به‌شدت بر نرخ موردنظر تأثیرگذار است.

آژانس تبلیغاتی سروش شهر در راستای بالا بردن سطح کیفی طراحی و چاپ گام‌های بلند و مستمری برداشته است. شرکت با افتخار پس از اختیار داشتن مجموعه‌ای منظم و مجهز نیز استفاده از همکارانی که در صدد چاپ و نشر صاحب نام و زبان زد هستند، امروزه می‌تواند با افتخار در هر پروژه‌ای ورود کرده و نیاز شما مشتریان گرامی را برآورده نماید. استفاده از نیروهای خلاق و ایده‌پرداز و همچنین متخصص در رشته‌های خود اقتدار این مجموعه را بیش از پیش بالا برده و توانسته محیطی کاملا حرفه‌ای برای مشتریان فراهم آورد.

 

 

کتاب

بروشور

کاتالوگ

مجله و ویژه نامه