دپارتمان طراحی

این نقوشند که هنر را در تبلیغات به تکامل می رسانند

گرافیک هنر انتقال (ارتباط) دادن یک پیام از طریق تصویر به مخاطب است. عنوان گرافیک از واژه‌ی یونانی GRAPHEIN گرفته شده که به معنای حکاکی، نگاشتن و طراحی است.

تولد و توسعه گرافیک زمانی شکل گرفت که عصر صنعتی شدن و تولید انبوه کالای صنعتی و غیر صنعتی آغاز شد و برای معرفی انبوه کالاها نیاز به تبلیغ پیدا شد تا مشتری در انتخاب خود دچار سردرگمی نشود. طبیعی است که برای عموم مردم تبلیغ کردن نیازمند زبان مشترکی بود که از تلفیق خطوط، رنگ‌ها و علامت‌هایی باشد که تصویر شکل گرفته بتواند خواسته تولید کننده محصول را برآورده سازد.

طراحی گرافیک در جهان امروز شکل‌دهنده ارتباطات بین الملل است. امروزه در هر گوشه‌ای از جهان که مینگریم شاهد همکاری نزدیک خبرگان تکنولوژی و طراحان گرافیک هستیم. از عرضه و فروش کالاهای مصرفی تا تهیه و پخش برنامه‌های رادیو و تلویزیون و حتی طراحی مطبوعات، در اصل طراحان گرافیک سعی می‌کنند هر معنا و محتوایی را در ظاهری زیبا، مقبول جذاب و به گونه‌ای که برای همگان قابل فهم باشد عرضه نماید. با شکل‌گیری شرکت‌ها و مؤسسات بزرگ بین‌المللی و نیز توسعه ارتباطات طراحی گرافیک زبان بین المللی خاص خود را یافته است.

هدف نهایی یک طرح گرافیکی، پیام بصری است که القا می کند. تأثیر این پیام بستگی به گزینش درست عناصر گرافیکی و همنشینی آنها در قالبی آراسته دارد .

با این مقدمه و با این پیش فرض که وجود نیروی هنرمند، متخصص و با تجربه در حوزه‌ی طراحی گرافیک لازمه‌ی موفقیت هر شرکت تبلیغاتی است، کانون تبلیغاتی سروش شهر(با درنظر گیری مبحث چاپ به عنوان یکی از ارکان این حوزه) خدمات متنوع زیر را ارئه می دهد:

– طراحی آرم تصویری (لوگو) و آرم نوشتاری (لوگو تایپ)

– طراحی مجموعه ی اداری (کارت ویزیت، سربرگ، پاکت و سایر فرم های اداری)

– طراحی پوستر، کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی

– طراحی و ساخت هدایای تبلیغاتی

– طراحی گرافیک صفحات اینترنتی، وب سایت و محتوای الکترونیکی

– طراحی هویت بصری برند

– صفحه آرایی و فرم‌بندی مجلات و نشریات

– طراحی کتب نمایشگاهی

– طراحی بسته بندی

 

 

هویت بصری و لوگو

تبلیغات محیطی

ست اداری

کاتالوگ و بروشور