دپارتمان رسانه

چنانچه بخواهیم یکی از تفاوت‌های عمده میان تبلیغات در سال‌های گذشته با سال‌های اخیر را بر شماریم، باید به ظهور و گسترش رسانه‌های جدید اشاره کنیم؛ در گذشته، تبلیغات با استفاده از ابزاری محدود به شکل پیام در آمده و به نحو یک‌سویه به مخاطبین ارسال می‌شد. انبوهی از مباحث جزئی در قالب یک شعار کلّی، با استفاده از بروشورها و پوسترهایی به مخاطبین منتقل می‌شد. در دنیای مدرن امروز این گونه تبلیغ،‌ تقریباً منسوخ شده‌است و به دلیل گستردگی مخاطبین رسانه‌های جدید، سعی می‌شود از آنها استفاده شود. علاوه بر آن، برخی از ابزارهای جدید، تعاملی هستند، یعنی مخاطبین امروزه تنها مستمع شعارها و برنامه‌های کمپانی‌ها نیستند، بلکه در مباحث شرکت می‌کنند.

کانون آگهی و تبلیغات سروش شهر با بهره‌مندی از تخصص صاحبان ایده در حوزه رسانه‌های تصویری، محیطی و مطبوعاتی، توانایی ارائه خدمات صفر تا صد تولید و پخش رسانه‌های یاد شده را در قالب تیزرهای تبلیغاتی، آگهی‌های مطبوعاتی و بیلبردهای تبلیغاتی و … را دارد.

در یک نگاه، مجموعه‎ی این خدمات شامل تیزرهای تبلیغاتی، فیلم‌های مستند و آموزشی، تنظیم جدول‌های پخش تیزرتبلیغاتی، ارائه آگهی در روزنامه‌ها، ساخت برنامه‌های مشارکتی برای صدا و سیما، چاپ بنر و … می‎باشد.

 

 

بدنه اتوبوس

پیام بازرگانی

رسانه های اجتماعی

سایت